Iubirea adevarata, articole despre iubire, poze triste, imagini, inimi, fotografii

puterea dragostei, povestea ta de dragoste, invata sa iubesti, dragoste, suferinta, declaratii de dragoste, iubirea mea, poze inimioare, poze triste, imagini, frumoase, despartiri, iubirea adevarata, imagini frumoase

Soapte De Iubire!

"Iubita mea trebuie sa-ti spun ca esti cea mai minunata fata de pe acest pamant, dar mi-am dat seama atunci cand te-am pierdut"


Eu cred ca atunci, cand iubesti cu adevarat, poti renunta la orice. Oare mai exista asa ceva in ziua de azi, sau spunem “te iubesc” doar asa

marți, 9 martie 2010

Cuvinte Spuse Din Suflet










Doamne ce as vrea sa ma scurg in pielea ta "Puricico" si sa nu mai ies niciodata, asa as avea certitudinea ca nu am sa te pierd...Poate ca pentru o clipa, ai sa crezi ca sunt nebun... Poate ca asa este... sunt nebun, nebun dupa tine "Puricico" TU esti tot ce am visat, tot ce mi-am dorit... Poate viata mea a fost cruda cu mine, tu sa fii atat de departe si eu... sa te caut in disperare... Vreau sa te vad, sa te sarut, sa fiu numai si numai al tau, nu pentru o clipa, ci pentru eternitate... Noaptea trece, chipul tau din mintea mea imi alina singuratatea... Ce pot face? Nimic decat sa astept clipa revederii noastre, clipa in care voi fi din nou in al noualea cer... Ma rog la Dumnezeu ca acea clipa sa fie cat mai aproape pentru ca suferinta mea sa inceteze... Am nevoie de iubire, am nevoie de o iubire sincera si reala. Vreau sa traiesc alaturi de tine clipe de vis, clipe in doi, pe care nu cred ca as putea sa le descriu in cuvinte... pentru ca nu au grad de comparatie...

2 comentarii: