Iubirea adevarata, articole despre iubire, poze triste, imagini, inimi, fotografii

puterea dragostei, povestea ta de dragoste, invata sa iubesti, dragoste, suferinta, declaratii de dragoste, iubirea mea, poze inimioare, poze triste, imagini, frumoase, despartiri, iubirea adevarata, imagini frumoase

Soapte De Iubire!

"Iubita mea trebuie sa-ti spun ca esti cea mai minunata fata de pe acest pamant, dar mi-am dat seama atunci cand te-am pierdut"


Eu cred ca atunci, cand iubesti cu adevarat, poti renunta la orice. Oare mai exista asa ceva in ziua de azi, sau spunem “te iubesc” doar asa

sâmbătă, 19 iunie 2010

Daca sti spune-mi si mie


Ce faci atunci când dăruieşti totul şi nu primeşti nimic ?
Ce faci atunci când te simţi ultimul om de pe pămint?
Ce faci când aceeaşi poveste se repetă şi simţi că nu mai ai puterea de a merge mai departe?
Şi mai ales când nu ai cui spune ce te doare, cui cere un sfat pe cineva care să fie lângă tine in acele momente.........
Dacă ai o soluţie dămi-o şi mie draga MIRI





"In viata risipim ani, iar la moarte cersim clipe"

Un comentariu:

  1. Am dat de site-ul tau din intamplare si citind articolele am vazut ca ii sunt adresate unei fete "Miri"(Mirela). Si pe mine ma cheama la fel.
    Nu cred k exista raspunsuri clare la intrebarile si nedumeririle tale.
    Spera,iarta si mergi inainte. Viata e frumoasa!

    RăspundețiȘtergere