Iubirea adevarata, articole despre iubire, poze triste, imagini, inimi, fotografii

puterea dragostei, povestea ta de dragoste, invata sa iubesti, dragoste, suferinta, declaratii de dragoste, iubirea mea, poze inimioare, poze triste, imagini, frumoase, despartiri, iubirea adevarata, imagini frumoase

Soapte De Iubire!

"Iubita mea trebuie sa-ti spun ca esti cea mai minunata fata de pe acest pamant, dar mi-am dat seama atunci cand te-am pierdut"


Eu cred ca atunci, cand iubesti cu adevarat, poti renunta la orice. Oare mai exista asa ceva in ziua de azi, sau spunem “te iubesc” doar asa

sâmbătă, 23 iulie 2011

Suflete Pereche M+F

10 comentarii:

  1. Cel mai frumos filmuletz )))))))))0

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu credeam ca voi descoperii o melodie care sa mi se potriveasca asa de mult ca aceasta.Este incredibil de frumoasa!:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dragostea e o armo secreta ia te poate ucide cand iubesti cu adevarat

      Ștergere
  3. cine a sris suflete pereche M+F?? pe data 23iulie??????

    RăspundețiȘtergere
  4. cea mai tare mel de dragoste mi se potriveste pe jumatate...sunt florina si imi palce melodia aceasta

    RăspundețiȘtergere
  5. 28.O2.2003 pt cunoscatori........

    RăspundețiȘtergere
  6. mda frumos cine se ocupa de blog cred ca chiar iubeste cu adevarat foarte frumos

    RăspundețiȘtergere
  7. cum se numeste melodia???
    am mare nevoie de ea...
    cine stie: dyennwtza98@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere