Iubirea adevarata, articole despre iubire, poze triste, imagini, inimi, fotografii

puterea dragostei, povestea ta de dragoste, invata sa iubesti, dragoste, suferinta, declaratii de dragoste, iubirea mea, poze inimioare, poze triste, imagini, frumoase, despartiri, iubirea adevarata, imagini frumoase

Soapte De Iubire!

"Iubita mea trebuie sa-ti spun ca esti cea mai minunata fata de pe acest pamant, dar mi-am dat seama atunci cand te-am pierdut"


Eu cred ca atunci, cand iubesti cu adevarat, poti renunta la orice. Oare mai exista asa ceva in ziua de azi, sau spunem “te iubesc” doar asa

vineri, 18 martie 2011

Placerea durerii


Imbratisez dorinta de-a muri sarutand placerea durerii caci nu mai pot inchide ochii de nevoia ta. Imi lipseste zambetul tau, imi lipseste imbratisarea ta si imi lipseste mai mult ca oricand lumina ochilor tai, caci viata mea acum e doar un vis si acela e... de a te regasi din nou... sa-ti spun cat imi lipsesti.... Nu pot sa mint si sa-mi inchid ochii la ceea ce am pentru tine, dar stiu ca pot sa iti ofer mai multe decat simpla zi de maine cu ochii flamanzi de tine imi pierd mai mult decat jumatate de viata si inca caut sa te regasesc. Sarutul tau e inca pe buzele mele si lacrimile mele sapa cu durere in propria inima facand o rana fara seaman, caci doare si totusi nu stiu de ce? Satul si cu privirea trista ma uit la fiecare colt de strada, geam, si-ncerc sa te gasesc, dar tu ai fost... acum ai disparut si asta ma doare chiar daca nu e de conceput. Tot ce stiu este ca imi lipsesti si ca te voi iubi mereu cu riscul de-a muri la fel... Un gand amar imi rascoleste inima si vreau acum sa mor decat sa-ndur pentru toata viata o lipsa fara cuvinte si o durere neexplicabila... Te voi iubi mereu MIRI ...!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu