Iubirea adevarata, articole despre iubire, poze triste, imagini, inimi, fotografii

puterea dragostei, povestea ta de dragoste, invata sa iubesti, dragoste, suferinta, declaratii de dragoste, iubirea mea, poze inimioare, poze triste, imagini, frumoase, despartiri, iubirea adevarata, imagini frumoase

Soapte De Iubire!

"Iubita mea trebuie sa-ti spun ca esti cea mai minunata fata de pe acest pamant, dar mi-am dat seama atunci cand te-am pierdut"


Eu cred ca atunci, cand iubesti cu adevarat, poti renunta la orice. Oare mai exista asa ceva in ziua de azi, sau spunem “te iubesc” doar asa

vineri, 12 februarie 2010

Imagini Disperare si Adevar

Disperare si Adevar?

De cele mai multe ori atunci cand suntem parasiti si ajungem la disperare,nu realizam ca in jurul nostru sunt multe persoane care cu adevarat au nevoie de noi.

De ce facem unele lucruri?

Cand esti parasit(a),mintea iti joaca feste si de cele mai multe ori ajungi sa faci lucruri pe care le regreti mai devreme sau mai tarziu.Dar asta nu inseamna ca trebuie sa atentezi la viata ta.

Adevarul doare?

Da si adevarul doare cateodata,dar de cele mai multe ori trebiue spus indiferent de cosecinte.Chiar daca esti disperat(a)si nu stii cum va fii viata fara persoana iubita,trebiue sa iti gasesti taria de a merge mai departe.Disperarea si adevarul te vor face sa reflectezi mai mult asupra gandurilor tale si sa iei decizia corecta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu