Iubirea adevarata, articole despre iubire, poze triste, imagini, inimi, fotografii

puterea dragostei, povestea ta de dragoste, invata sa iubesti, dragoste, suferinta, declaratii de dragoste, iubirea mea, poze inimioare, poze triste, imagini, frumoase, despartiri, iubirea adevarata, imagini frumoase

Soapte De Iubire!

"Iubita mea trebuie sa-ti spun ca esti cea mai minunata fata de pe acest pamant, dar mi-am dat seama atunci cand te-am pierdut"


Eu cred ca atunci, cand iubesti cu adevarat, poti renunta la orice. Oare mai exista asa ceva in ziua de azi, sau spunem “te iubesc” doar asa

miercuri, 17 februarie 2010

Poze iluzii

Traieste momentul despartirilor, rupturilor si pierderilor fara a te distruge

Ravagiile produse de violenta contemporana, pe care le traim la maturitate, vor avea impact asupra noastra cu atat mai mult in masura in care ne amintesc de un moment tragic pe care l-am trait la un moment dat in cursul vietii, chiar daca acest lucru s-a intamplat in copilarie. Fenomenul poate fi comparat cu acele lovituri extrem de dureroase, dar care nu ating nici un organ vital, respectiv cu acelea care pe moment nu sunt atat de dureroase, dar care au produs leziuni adanci si importante.


Demersul de impacare cu sine va fi caracterizat de nenumarate incercari, vise si amintiri despre cel pierdut, urmate de eliminarea sentimentelor si emotiilor negative pe care, poate, le avem raportate la persoana respectiva. Intr-o relatie, trebuie sa invatam sa apreciem partile pozitive, pentru a putea depasi cu bine despartirea de persoana respectiva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu