Iubirea adevarata, articole despre iubire, poze triste, imagini, inimi, fotografii

puterea dragostei, povestea ta de dragoste, invata sa iubesti, dragoste, suferinta, declaratii de dragoste, iubirea mea, poze inimioare, poze triste, imagini, frumoase, despartiri, iubirea adevarata, imagini frumoase

Soapte De Iubire!

"Iubita mea trebuie sa-ti spun ca esti cea mai minunata fata de pe acest pamant, dar mi-am dat seama atunci cand te-am pierdut"


Eu cred ca atunci, cand iubesti cu adevarat, poti renunta la orice. Oare mai exista asa ceva in ziua de azi, sau spunem “te iubesc” doar asa

vineri, 12 februarie 2010

Trandafirul-Povestea Inimii

Trandafirul ca si inima?

Cand rostim cuvantul "trandafir"nu te gandesti decat la inima ta,la persoana iubita,la ori ce iti este drag.Il mai poti numii si idolul fetelor indragostite asteptand acest dar de la persoana iubita.

Ce legatura au ele?

Inima este ca si trandafirul.Uneori iti aminteste de iubire,uneori de tristete,dar in cele mai multe cazuri de"amintiri"placute sau mai putin placute.

Asa cum inima o daruiesti din iubire,la fel si trandafirul face parte din categoria"ne daruim unul altuia"dar asta nu inseamna ca o inima poate fii cucerita printr-un singur trandafir.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu