Iubirea adevarata, articole despre iubire, poze triste, imagini, inimi, fotografii

puterea dragostei, povestea ta de dragoste, invata sa iubesti, dragoste, suferinta, declaratii de dragoste, iubirea mea, poze inimioare, poze triste, imagini, frumoase, despartiri, iubirea adevarata, imagini frumoase

Soapte De Iubire!

"Iubita mea trebuie sa-ti spun ca esti cea mai minunata fata de pe acest pamant, dar mi-am dat seama atunci cand te-am pierdut"


Eu cred ca atunci, cand iubesti cu adevarat, poti renunta la orice. Oare mai exista asa ceva in ziua de azi, sau spunem “te iubesc” doar asa

miercuri, 17 februarie 2010

Imagini Prieteni Dar Straini

Prieteni Sau Straini?

Suntem doar doi straini…Care nu-si mai vorbesc…Printre atatia spini…Cum sa iti spun „te iubesc”?”


De ce sa fug,sa ma ascund,sa mint ca te urasc,cand tot ce imi doresc e ca atunci cand ma trezesc,sa te gasesc in bratele mele.Te iubesc fara sa ma gandesc ca asta e doar un gest prostesc.Poate tu m-ai invatat sa fiu atat de rece...Dar intre timp mi-am amintit ca viata trece.

Ochii care nu se vad se uita spune lumea...Poate de frik am purtat mereu cu mine poza ta.Nu vreau sa te uit si nici nu o pot face.Stiu ca amintirile nici tie nu-ti dau pace.Suntem prea mandri!Mult prea prosti,prea plini d ura!Doar la necaz am acceptat sa fim iar impreuna.Din cand in cand te sun sa te fac gelos(asa).Schimbi repede subiectu spunand ca nu iti pasa,dar roua din ochii tai caprui te tradeaza.Pana la urma suntem doar 2 straini deci ce conteaza????

Un comentariu:

  1. esti viata mea te iubesc mult orice decizie ai lua sa sti ca ramai in sufletu meu mereu nimic nu ma mai intereseaza pe lumea asta te iubesc pup

    RăspundețiȘtergere