Iubirea adevarata, articole despre iubire, poze triste, imagini, inimi, fotografii

puterea dragostei, povestea ta de dragoste, invata sa iubesti, dragoste, suferinta, declaratii de dragoste, iubirea mea, poze inimioare, poze triste, imagini, frumoase, despartiri, iubirea adevarata, imagini frumoase

Soapte De Iubire!

"Iubita mea trebuie sa-ti spun ca esti cea mai minunata fata de pe acest pamant, dar mi-am dat seama atunci cand te-am pierdut"


Eu cred ca atunci, cand iubesti cu adevarat, poti renunta la orice. Oare mai exista asa ceva in ziua de azi, sau spunem “te iubesc” doar asa

luni, 17 mai 2010

Ce este dragostea

O femeie care intra in viata ta iti ia tot ce ai tu mai bun in tine iar cand crezi k ai ajuns la apogeu te lasa cu ura, rautate si dispret in suflet, de nu mai poti oferi nimic din ce e frumos in iubire pentru k deja ai dat si a disparut!

Un sentiment pe care putini il cunosc cu adevarat puricico.

Cel mai frumos si mai puternic sentiment...pe care il cunosti abia atunci cand simti k ai langa tine o persoana careia vrei sa i te daruiesti trup si suflet eu iti daruiesc tot jur puricico

Fără dragoste suntem orfani de toate, fără pasiune suntem ca o moară de vânt spânzurată în vid!

Dragostea este totul.Fara ea nu am avea nimic.Cel mai frumos este sentimentul de dragoste.

"Dragostea este o intersectie cu sens giratoriu. Te invarti in jurul aceleiasi inimi pana ramai fara lacrimi eu nu mai am mult pana raman fara lacrimi puricico"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu