Iubirea adevarata, articole despre iubire, poze triste, imagini, inimi, fotografii

puterea dragostei, povestea ta de dragoste, invata sa iubesti, dragoste, suferinta, declaratii de dragoste, iubirea mea, poze inimioare, poze triste, imagini, frumoase, despartiri, iubirea adevarata, imagini frumoase

Soapte De Iubire!

"Iubita mea trebuie sa-ti spun ca esti cea mai minunata fata de pe acest pamant, dar mi-am dat seama atunci cand te-am pierdut"


Eu cred ca atunci, cand iubesti cu adevarat, poti renunta la orice. Oare mai exista asa ceva in ziua de azi, sau spunem “te iubesc” doar asa

luni, 17 mai 2010

Unde esti iubire ?

Sufletul imi plange cand ma gandesc la tine
Inima ma doare ca nu esti langa mine
Te sarut prin vis, te sarut prin gand....
Dar pe buze cand ?

Mai da-mi o sansa,care va fi ultima,nu-ti mai gresesc, cad in genunchi in fata ta, lacrima-mi cade, inima-mi plange, sufletul mi-e gol...am amintiri cu tine de care-mi e dor. Cat am asteptat, sa am durerea cui sa-i spun...dar acum a plecat, de-am ramas singur pe drum. As vrea sa ma ierti daca la noi te mai gandesti, si cat am sa traiesc, niciodata nu-ti mai gresesc. As mai traii, dar pe cine as iubi, nu-mi imaginez pe alta sa o iubesc. De ce sa pierd totul ptr o greseala de-a mea, hai puricica mea te rog din suflet NU PLECA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu