Iubirea adevarata, articole despre iubire, poze triste, imagini, inimi, fotografii

puterea dragostei, povestea ta de dragoste, invata sa iubesti, dragoste, suferinta, declaratii de dragoste, iubirea mea, poze inimioare, poze triste, imagini, frumoase, despartiri, iubirea adevarata, imagini frumoase

Soapte De Iubire!

"Iubita mea trebuie sa-ti spun ca esti cea mai minunata fata de pe acest pamant, dar mi-am dat seama atunci cand te-am pierdut"


Eu cred ca atunci, cand iubesti cu adevarat, poti renunta la orice. Oare mai exista asa ceva in ziua de azi, sau spunem “te iubesc” doar asa

duminică, 16 mai 2010

Doar tu ma poti face fericit

PURICICO tu esti tot ce mi-am dorit vreodata de la viata,iarta-ma ca uneori ma supi si sunt rau cu tine, dar puricico gresesc din dragoste, TE IUBESC PREA MULT si o i-au rasna cand ma gandesc ca pot sa te pierd, parca a-s innebuni. Sa nu crezi ca nu am incredere in tine, ba chiar am f mare dar asa sunt eu putin gelos, dar "daca nu'i gelozie nu"i iubire" sper sa ma intelegi si sa intelegi ca te iubesc si fara tine nu pot sa traiesc, esti si vei fi iubirea mea orice sar intampla. i-ti multumesc ca-mi oferi dragostea ta zi de zi TE IUBESC PURICICO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu