Iubirea adevarata, articole despre iubire, poze triste, imagini, inimi, fotografii

puterea dragostei, povestea ta de dragoste, invata sa iubesti, dragoste, suferinta, declaratii de dragoste, iubirea mea, poze inimioare, poze triste, imagini, frumoase, despartiri, iubirea adevarata, imagini frumoase

Soapte De Iubire!

"Iubita mea trebuie sa-ti spun ca esti cea mai minunata fata de pe acest pamant, dar mi-am dat seama atunci cand te-am pierdut"


Eu cred ca atunci, cand iubesti cu adevarat, poti renunta la orice. Oare mai exista asa ceva in ziua de azi, sau spunem “te iubesc” doar asa

luni, 17 mai 2010

Iubire da Iubire Puricico

Te astept cu o privire pierduta...astept sa vii, sa te vad, sa-ti simt trupul aproape de al meu...TE IUBESC, MI-E DOR DE TINE.
Astept cu nerabdare sa-ti vad ochii, sa te ating, sa petrecem impreuna clipe de neuitat. Acum mi-au ramas decat amintirile, momente frumoase in care noi daruiam unul altuia iubire.....tot ce aveam.
Stii, privelistea de afara nu e una adecvata pentru a ne face sa speram, e urat, iarba verde a naturii e inundata de lacrimile cerului. Inima mea e inundata de lacrimi, insa de ale mele, de durere si tristete pentru ca NU esti LANGA MINE...
M-ai facut sa vad ca intr-adevar exista IUBIREA ADEVARATA, iubirea pentru care daruiesti fara sa astepti nimic in schimb. Zambetul, privirea ta s-au intiparit in mintea mea si nu fac altceva decat sa simt prezenta ta.
IUBIRE...?!E greu sa rostesti cuvantul, de teama sau cine stie...Mie nu...TE IUBESC...
Zilele si noptile petrecute departe de tine sunt chinuitore. Cat este de cumplit sa astepti sa treaca timpul ca sa poti avea langa tine iubirea vietii tale, nu ?
Acum am doar chipul tau in mintea mea, care este imbibata de prezenta ta...O privesc si pot sa-mi dau seama cat de importanta e prezenta ta in viata mea. Sigur nu voi mai putea iubii vreodata TE IUBESC pe TINE.
In fiecare zii doresc necontenit sa-ti simt caldura mainii, buzelor si a glasului pau suav.
Chiar daca vei vrea sa scoti din mintea si inima ta,persoana mea, nu vei reusi, nu ma vei uita pentru ca ai cules de pe buzele mele otrava IUBIRILOR CE NU SE UITA PURICICO!!!

2 comentarii: