Iubirea adevarata, articole despre iubire, poze triste, imagini, inimi, fotografii

puterea dragostei, povestea ta de dragoste, invata sa iubesti, dragoste, suferinta, declaratii de dragoste, iubirea mea, poze inimioare, poze triste, imagini, frumoase, despartiri, iubirea adevarata, imagini frumoase

Soapte De Iubire!

"Iubita mea trebuie sa-ti spun ca esti cea mai minunata fata de pe acest pamant, dar mi-am dat seama atunci cand te-am pierdut"


Eu cred ca atunci, cand iubesti cu adevarat, poti renunta la orice. Oare mai exista asa ceva in ziua de azi, sau spunem “te iubesc” doar asa

vineri, 1 ianuarie 2010

Horoscop aprilie

Semne bune luna are... mai ales in plan profesional. Ai o energiemolipsitoare, dublata de ambitia de a reusi, care te vor sustine in tot ceea ce iti propui.

Este posibil sa fii promovata sau poate chiar primesti o ofera mai buna si decizi ca este momentul sa iti schimbi jobul. Cert este ca esti nerebdatoare sa actionezi si asta iti sugeram si noi sa faci! Stai linistita, nici cu dragostea nu te descurci mai rau, este o luna pasionala, in special in ultima decada, in care cei care sunt inca singuri au sanse mari sa intalneasca pe cineva.

Aceasta relatie nu sta insa neaparat sub semnul stabilitatii, dar asta depinde numai de tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu