Iubirea adevarata, articole despre iubire, poze triste, imagini, inimi, fotografii

puterea dragostei, povestea ta de dragoste, invata sa iubesti, dragoste, suferinta, declaratii de dragoste, iubirea mea, poze inimioare, poze triste, imagini, frumoase, despartiri, iubirea adevarata, imagini frumoase

Soapte De Iubire!

"Iubita mea trebuie sa-ti spun ca esti cea mai minunata fata de pe acest pamant, dar mi-am dat seama atunci cand te-am pierdut"


Eu cred ca atunci, cand iubesti cu adevarat, poti renunta la orice. Oare mai exista asa ceva in ziua de azi, sau spunem “te iubesc” doar asa

vineri, 1 ianuarie 2010

Horoscop Varsator, septembrie

Ai o mare disponibilitate afectiva, ti-e sete de dragoste si tandrete. Iti doresti o relatie calda, cu armonie si sentimente impartasite.

Minunat pentru o noua iubire, in care amandoi partenerii vin cu inima pe tava. Excelent si pentru o relatie mai veche, fiindca exista consens si bunavointa, proiectele comune merg ca pe roate, distractiile comune si mai si, iar in unele cazuri este rost chiar de o a doua luna de miere.



Stresul muncii este marit, dar nu slabesti ritmul, fiindca stii ca la capatul drumului te asteapta rasplata dorita. Si chiar daca ai dori, tot nu ti-ai putea permite sa huzuresti, din cauza obligatiilor financiare mari sau presante.

Problema banilor devine, intr-un fel sau altul, axul in jurul caruia iti organizezi viata.

Relatiile parteneriale si de colaborare iti sunt, din fericire, benefice.



Cu Marte in casa sanatatii, te paste fie o suprasolicitare intensa, fie o expunere marita la infectii, inflamatii, dureri musculare, arsuri, taieturi si alte accidentari survenite din graba sau imprudenta.

Nu te pripi, evita excitantele si nu risca fara rost!


Nu-ti supraevalua resursele fizice, intelectuale si materiale! Priveste lucrurile mai cumpatat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu