Iubirea adevarata, articole despre iubire, poze triste, imagini, inimi, fotografii

puterea dragostei, povestea ta de dragoste, invata sa iubesti, dragoste, suferinta, declaratii de dragoste, iubirea mea, poze inimioare, poze triste, imagini, frumoase, despartiri, iubirea adevarata, imagini frumoase

Soapte De Iubire!

"Iubita mea trebuie sa-ti spun ca esti cea mai minunata fata de pe acest pamant, dar mi-am dat seama atunci cand te-am pierdut"


Eu cred ca atunci, cand iubesti cu adevarat, poti renunta la orice. Oare mai exista asa ceva in ziua de azi, sau spunem “te iubesc” doar asa

vineri, 1 ianuarie 2010

Horoscop august

Sfarsitul lunii iulie si prima jumatate a lunii august constituie cel mai dificil interval al anului . De fapt, o combinatie planetara cu asemenea potential agresiv nu s-a mai manifestat de multi ani.

Avem de-a face cu asa-numitul "maxim cardinal" care aduce in razboi nu mai putin de 5 planete pozitionate in zodii cardinale. Este vorba de conjunctia Marte-Saturn din Balanta, care face opozitie cu conjunctia Jupiter-Uranus din Berbec, toate cele patru planete implicate in cele doua conjunctii intrand in careu cu Pluto din Capricorn.

Perioada necesita maxima prudenta in toate domeniile pentru toate cele 12 zodii, dar in mod particular pentru Berbeci, Raci, Balante si Capricorni, si cu deosebire pentru cei nascuti la inceputul acestor patru zodii (Berbeci de martie, Raci de iunie, Balante de septembrie si Capricorni de decembrie).

Pentru unii, stresul planetar ar putea fi catalizatorul unor actiuni sau intamplari tumultoase, dar cu final fericit. Acestia sunt in general cei care au un horoscop personal armonios.

Riscul de boala, esec, accidentare, ruptura sau despartire este insa atat de mare, incat este mai sanatos sa fim cu totii foarte atenti. Paza buna trece primejdia rea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu