Iubirea adevarata, articole despre iubire, poze triste, imagini, inimi, fotografii

puterea dragostei, povestea ta de dragoste, invata sa iubesti, dragoste, suferinta, declaratii de dragoste, iubirea mea, poze inimioare, poze triste, imagini, frumoase, despartiri, iubirea adevarata, imagini frumoase

Soapte De Iubire!

"Iubita mea trebuie sa-ti spun ca esti cea mai minunata fata de pe acest pamant, dar mi-am dat seama atunci cand te-am pierdut"


Eu cred ca atunci, cand iubesti cu adevarat, poti renunta la orice. Oare mai exista asa ceva in ziua de azi, sau spunem “te iubesc” doar asa

vineri, 1 ianuarie 2010

Horoscop iunie

Dupa 4 iunie , va face mare placere sa fiti singur. Nu prea mai suportati mediile galagioase.

S-ar putea sa va luati de munca acasa. Sunteti studios, chiar obsedat de detalii. Este posibil ca la serviciu sa urmeze o perioada de inspectii.

In general, in iunie nu se intampla mare lucru si va cam plictisiti, cel putin pana pe 20 iunie.

Dupa 27 iunie deveniti mai energic si veti iesi din starea de letargie in care va aflati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu